Що Таке Оздоблювальні Роботи


Март 30, 2017 – 15:33
отделочные снип штукатурные на

Що таке оздоблювальні роботи

очікування клієнта

Завдання бізнесу - задовольняти потреби клієнта. Нагодувати голодного, вилікувати хворого, розвеселити нудьгуючого. Завод підшипників відвантажує необхідні підшипники, школа англійської допомагає спілкуватися з іноземцями, а контекстна реклама збільшує кількість звернень потенційних клієнтів.

Потреба - внутрішній стан психологічного чи функціонального відчуття недостатності чого-небудь, найчастіше є збудників купівельної активності.

На жаль, об'єктивна оцінка клієнтом якості задоволення потреби зустрічається вкрай рідко.

Одного разу Ісус вирішив допомогти російській медицині. Прийшов в поліклініку, надів білий халат і сіл на прийом.
Першим до кабінету в'їхав дідусь на інвалідному візку. Ісус підійшов до нього, наклав руки і наказав: «Встань і йди!»
Дідусь, вилікувавшись від усіх недуг, скочив з коляски і вийшов в коридор.
- Ну як новий лікар, хороший? - поцікавилися бабусі з черги.
- Жахливий, навіть тиск не поміряв, - поскаржився дідусь.

Виявляється, крім потреб, у клієнта є очікування.

Очікування - уявлення про те, як буде проходити задоволення його потреб і в якому вигляді буде отримано результат.

Він чекає, що лікар «померяєт тиск». Він хоче бачити свою рекламу на розвороті глянцевого журналу, а не на сторінках, як їх там, блогерів і влогеров. Клієнт розраховує впровадити нову ERP-систему в десятці філій за місяць.

Що буде, якщо зрадити сподівання?
Клієнт буде розчарований, як би якісно ви ні задовольняли його потреба. Він буде скаржитися, пред'являти претензії, залишати погані відгуки. Що б зняти численні претензії і довести клієнтові, що завдання виконане доведеться покорпеть з цифрами в руках пояснювати і доводити. Ймовірно, клієнт знімає претензії.

Але уявляєте, скільки зусиль це може коштувати?

Парадокс ситуації в тому, що обман очікувань починається з продавця. Той бачить, що клієнт неправильно уявляє собі продукт / послугу, але не хоче працювати з цією проблемою. Переконувати клієнта - довго і ризиковано. При цьому продавець явно бачить, що потреба клієнта буде задоволена, і розраховує, що «потім якось розберемося».

Похожие публикации