Чим Вирівнювати Підлогу

Ми це відчуваємо, коли включаємо радіо, а з нього доноситься наша улюблена пісня або коли спокійно сидимо і слухаємо шум дощу. Існує відчутний світ, в якому ми поглинені тишею або коли прислухаємося до шуму вітру в листі дерев ... Немає сумнівів в тому, що звук тонко і глибоко впливає на наше тіло, розум і дух. Але як саме він працює, яким чином звук нас зцілює?
Ви можете налаштовувати своє тіло, як оркестр
Ви коли-небудь чули, як налаштовують оркестр перед грою? Какофонія з хаотичних звуків від духових і струнних, валторн і литавр сприймається як досить сильний шум. Але музика, яка потім хлине з інструментів, може принести мало з чим незрівнянну умиротворення, радість або захоплення.
«Звук - це не безладний хаос. Це динамічний, але упорядкований патерн ». Доктор Ганс Дженні
За великим рахунком, тіло працює таким же чином. Якщо один інструмент (орган або система органів) грає власну мелодію і не гармонує з рештою тіла, то з великою ймовірністю виникне хвороба.
Звукотерапевт з Північної Дакоти Джон Больйо пояснює:
«Основний принцип енергетичної медицини полягає в тому, що основне енергетичне поле створює фізичне, емоційні і ментальне поведінку або симптоми. Якщо ми змінюємо енергетичне поле, то зміни відбуваються у фізичному, емоційному та психічному поведінці ».
кіматіка
Кіматіка - ось один з найбільш ефективних способів змінити енергетичне поле. Швейцарський доктор медицини Ганс Дженні з Базеля, хоча і не був першовідкривачем цілющих властивостей звуку, зібрав захоплюючі експерименти, в яких ми можемо буквально «бачити» як працює звук.
Дженні став основоположником «кіматіка», провівши серію дослідів. Він насипав пісок, рідина або будь-якої порошок на металеву пластину, яку прикріплював до осцилятора. По суті, осцилятор це вібратор, але в даному випадку прилад контролювався генератором, здатним виробляти багато тисяч видів частот. Деякі з них можна зустріти в природі, а інші створюються людиною.
Дженні змінював частоту осцилятора і виявив, що пісок, вода або інші речовини, які він використовував для створення видимої середовища звуку, перетворювалися в дуже цікаві форми. Вони імітували властивості божественної геометрії. Причому чим вище була частота, тим складнішими представлялися форми.
Він писав:
«Оскільки різні аспекти цих явищ обумовлені вібрацією, ми маємо справу зі спектром, який показує візерункові, фігуративні освіти на одному полюсі і кінетики-динамічні процеси на іншому, в цілому освічені і підтримувані необхідною періодичністю».